tisdag 5 januari 2010

En så känslig dag...

Idag har jag en sån där dag då jag saknar de mina där hemma.
Jag saknar att kunna ringa till Loijsan o säga sätt på kaffe för nu e jag på väg eller ta på dig kläder för jag hämtar dej om 3min.
Eller att det knackar på fönstret på kvällen o där står mina pojkar, Loijsan o Carro o vill in på fika.
Jaa, nu har alla barn så de där sena spontanbesöken skulle inte vara lika många som förr,
men ni vet vad jag menar...
Jag har finafinafiiiina underbara vänner här,
men jag har ingen som jag bara kan åka till, bara sådär.
Och det saknar jag just idag.
Och nu avslutar jag här för det e en sån känslig dag idag bara...

3 kommentarer:

Linda & Nova sa...

Åhh jag förstår hur du känner. Gumman! Ibland känner man så. Jag tycker det är jätteskoj att titta på alla dina bilder som du tar :) Själv är jag dålig på att lägga in dom i datorn..hehe. Ha det så bra! Kram Linda

Caroline sa...

Älskar dig<3<3<3<3<3

loijsan sa...

precis de ja saknar!
Idag när ja skulle hänga upp tvätten märkte ja på doften att de luktade som du=)
Hade ja inte tagit ett ordentligt andetag hade ja börjat gråta!
Du anar inte hur mycket ja saknar dig!
För någon som inte känner mig o läser de här ser de nog ut som att ja har gått o blivit lesbisk;)
Men ja Älskar helt enkelt bara min finaste Ellen <3