söndag 24 januari 2010

En fin dag


Vi har haft en helt fin dag idag trots att Micke jobbat 6.30 - 21.
Saknar honom på dagarna det gör vi, men tiden går fort ändå.
Innan lunch lyckades jag sova en stund med båda barnen,
sen kom annica & Viggo förbi på lunch & lek.
jag fixade nåt så avancerat som pastaskruvar o körv, haha, men det går alltid hem hon barnen.
Emmie & Viggo busade på som dom brukade, lika mkt bus som kramar.
Och Mio bara softade och ibland blev ljudnivån lite väl hög o då började lilla underläppen darra.
Efter besöket åkte vi o handlade.
Mio har bara 1 napp som han tar och de finns inte mer.
Dom finns bara i silikon och det smakar ju inte lika gott tycker han.
Och det jobbiga är att jag lyckades tappa bort nappen på våran lilla tripp,
så får se om han kan trösta sig med nån annan napp inatt??
Imon blir det nappjakt antar jag dådå=) Herregud vilka bekymmer hahahhaha=)

Emsan-pemsan tömde 750ml palmolive duschtvål i badet oxå,
så nu doftar det honung & mandel här hemma och lilla fröken är så ren så hon inte behöver bada förns till nästa jul.
Nu ska jag umgås lite med mannenmin och sen blir det god natt i huset!

Sist men inte minst, shitpomfritt vad jag längtar till lillalilla Borg föds!
Snosa nykläckt bebis det gillar vi!

1 kommentar:

Lela sa...

hej gumman! tack för alla dina fina kommentarer, det värmer. Du kan väl skicka en bild på nappen mio tycker om? Cash har alltid varit likadan, det måste vara latex annars jäklar! kramis