tisdag 26 januari 2010

Vaccin



Efter dagis åkte vi en snabbis på småärenden och sen till Bvc för andra svininfl.vaccinet dådå.
Det var en del barn som väntade på sina sprutor men allt gick hyfsat fort ändå.
Emmie sökte bland alla barnen där o ropade efter ; Iggooo Iggooooo! =)
Sprutan gick bra, lite sved den allt.
Hemma tog hon sig för benet vid kvällsbadet o ojade sig lite, men annars tycker jag att hon varit pigg o glad.
Och pigg o glad är hon även fast hennes mage krånglar nåt så rejält.
Hoppas nu att hon inte blir sjuk pga vaccinet!
Imon ska Micke jobba 8mil härifrån igen och imon börjar hindersmässan.
Får se om jag kommer upp på stan en snabbis?
Vill ha en ny Kitty mössa åt emmie o lite hårklämmor till långa luggen hennes=)
Och så vill jag ju naturligtvis träffa sötaste annica & hennes jennie och lillprinsen Carl som jag inte ens hunnit träffa än!
Tjejerna skulle shoppa imon iaf o det vore kul o umgås om så för en stund.
Men vi får se vad som händer o fötter?
Hur sessan mår och hur pass snabb o effektiv jag är imon hehe.
Nu e det filmtajm här. Puss o kram syns på stan!

1 kommentar:

accka sa...

aaa Igggo e hennes Igggooo:)

massa kärlek finns de:)