torsdag 21 januari 2010

Natti





Klockan e snart 20.30.
jag är dödens trött! Känner mig nästan sjuk.
Undrar om jag slappnar av annorlunda eftersom Micke slutade tidigare idag?
Hur som, jag har nattat mina små älsklingar o tänkte faktiskt joina dom.
En ny dag imon, en fin dag och vi gör vad som behagar oss=)
Kanske skulle jag ta min finaste lilla Emsi-flicka o åka till M.berg för o köpa blings till henne.
Lite mamma-dottertid. Det tror jag hon skulle gilla precis som jag;)
Mio får ju ha mamsi för sig själv när Emmie e på dagis,
men Emsan får nästan aldrig ha mej för sig själv.
Hon älskar sin bror över allt annat, det är det ingen tvekan om,
men ibland när Mio gråter och jag reser mig upp för att gå till honom,
greppar Emmie min hand precis som nej gå inte nu... Nu är det min tur!
Eller så är jag bara väldigt känslig?
Man vill ju att det ska vara så rättvist som möjligt.
Nehej, nu ska jag sussa så vi är lika pigga och glada imon som vi brukar vara.
Glada iaf!!! Hej hej!


Inga kommentarer: