lördag 23 januari 2010

GRATTIS SÖTA

Inatt kom en av världens sötaste bebisar till världen.
Pia & Nicke är nu 3 barnsföräldrar!
Grattis till lilla söta flickebarnet.
Jag bara ryser av glädje för eran skull. UNDERBART!!!!

Vi däremot har haft en kämpig natt med bajs, spyor och vakna barn.
Emmie är helt knas i magen pga tänder.
När hon äntligen somnade vid 03 var det lillebrors tur att ha jobbig jobbig gasmage.
06 bytte jag bajsblöja för sista gången o fick somna 06.30.
Men kl 8 var det dax igen.
Gråttrött jaaa, men det kändes genast bättre när jag fick syn på ett sms från Pia och en bild på lilla nykomlingen=)
Idag måste jag handla o tvätta lite nerspytt.
Annars ska vi bara vara hemma OCH TA DET LUGNT!
Det behöver vi alla! PUSS

Förresten så såg vi en bra men uj så sorglig film igår!
The Road eller hette den on the road?
Med Viggo Mårtensen. Rekommenderar! Men var beredd på TÅRAR!!!! Huhh!

2 kommentarer:

LucyMoran sa...

Gud vad kul att du gillade The Road!!! Jag har läst boken flera gånger och bloggat en massa om den och filmen. Jag avgudar Viggo Mortensen och The Road så i min blogg finns massor att läsa om filmen! Allt finns samlat i den här kategorin: http://lucymoran.blogg.se/category/allt-viggo-relaterat.html
Ta gärna en titt om du är intresserad! Kram!

sina sa...

Hejsan Lucy!

Ja gud ja filmen var sååå bra,
men jag satt mest med en klump i halsen hela filmen igenom.
Kul att du kikat i min blogg!
Kram