lördag 23 januari 2010

Nytillskott i familjen =)



Idag kom sötaste Annica förbi med ett 'husdjur' till Emmie.
Våran underbara Annica! Tack!
Och tack tack tack & tack för den söta blomman med!

Jag tycker att våran giraff som Emmie kallar för Pippi är såååå söt, hehe,
och det gör nog Emmie med, men hon är ganska så rädd för den.
Hon försöker vara lite småkaxig men när den närmar sig henne försöker hon ge / kasta nappen till den och precis som att hon försvarar sin lillebruuur.
Klappar o visar att lillebror är snäll så var snäll mot honom med, hahahhah=)
(Och något som Emmie alltid gör när hon känner sig osäker, är att hon sätter sig på huk & pratar,
jag har sett det flera ggr på dagis och det gör hon med gosegiraffen med.)
Nixpix, det lär inte bli några riktiga husdjur i denna familjen !
Alldeles perfekt med en sån här söt sak som man kan stänga av när man vill=)




Sen så vill jag skicka massa kramar & styrka till en i min familj där hemma som inte alls mår så bra just nu.
Jag önskar att du bara kunde ta och komma hit o BARA VARA.

Det har jag sagt till dig så många ggr.
Jag skulle ta så bra hand om dig, det lovar jag!
För jag tror,, eller jag vet, att det skulle göra dig gott.

2 kommentarer:

accka sa...

I dina trygga armar skulle vem som må underbart gumman<3<3<3

pösss pössss

Linda & Nova sa...

hahaha vad go hon är och vad söt hon är mot lillebror. Hoppas ni har en mysig helg!? Kram