måndag 11 januari 2010

Dagis igen




Ute möttes vi av hemsk kyla. Oooiiioooooo!
Som de flesta vet så går det INTE så snabbt för de små i alla vinterkläder.
Mio på armen i sin bilstol o en småtrött emmie som stanna för o kika på allt.
Till slut vart det väl kallt så hon ropa mammmaaaaa o jag plockar upp henne på ena armen,
Mio+ bilstol i andra, kånka kånka godeguuud va kallt!
In i bilen, jäkla snödrivor!
O innan jag hinner reagera slår jag en vurpa i en isig snödriva med Emmie i famnen!
Henne var det ingen fara med som tur var, men ajsomf---n min röv!!!!
Och Emmie börja skratta!!! Ja herreguuud!
Men till dagis kom vi!
Emmie såg glad men fundersam ut, hehe.
Hoppas det har gått bra idag!
Jättetyst o konstgt här hemma utan ljudet av Emmies små snabba fötter...
Nu ska jag göra lite nytta innan jag somnar här.
Saknar min Micke idag med, känns som om han varit bortrest lääänge.
Bajbaj!

1 kommentar:

loijsan sa...

haha usch ne förlåt ja ska inte skratta men fick bara en bild av dig i snödrivan;)