fredag 8 januari 2010

En kall fredag

Emmie & Viggo godegud så rara ihop och FULLA AV LIV kan man säga hahahhahah=)
Idag har vi hållt oss hemma. -28 är det ute nu Brrrrrr!
Annica & Viggo var här o lekte med oss.
Dessutom fick jag BLOMMOR oj så glad jag blev! Tack hjärtat!

Mickes dag gick bra men han var helt svart o sotig när han kom hem.
Han lär sova gott inatt!!!

Annars har jag lagat köttfärspaj o gjort fotavtryck på barnen.
Badade båda barnen länge länge.
Avslutade med lite musik o tv. Emmie hon tar verkligen efter mig typ allt jag gör, så sött.
Om jag dansar på ett spec vis gör hon så.
Säger jag åt henne säger hon ; hejdåååå o vinkar till mig, HUR allvarlig kan man vara då???
Eller gör hon nå bus o jag kommer på henne säger hon; nejnejnejnej o visar med fingret. HA!
Full av liv & energi är hon.
Mio han bara leeeeer jämt.
Hans ögon blir ljusare o ljusare blå och kinderna rundare o rundare hehe;)
Han älskar när jag sjunger på Pippi, skiner upp som en sol då=)

Nu är jag skitatrött så jag säger godnatt.
Undra vad morgondagen har att komma med??
Jag skulle vilja åka hemåt 08 trakterna en sväng meeeen det går ju inte nu.
NATTI!

1 kommentar:

loijsan sa...

längtar tills Emilia kan leka me sina kusiner=)