torsdag 28 januari 2010

Bajsstuga

Bajseriet fortsätter här för mina små.
Ja, jag byter blöjor på löpande band och nu e det så pass för Mio att när han kommit upp till max 40ml ersättning så brummar det till i blöjan o han vill inte ha mer.
Idag har jag fått i honom lite mer än så, men brum brum.
Och Emmie är det ännu värre för, så nu matstrejkar hon,
men välling har hon tagit idag o det e ju bra!
Hur som så ringde jag sjukvårdsrådgivningen o de hänvisade till barnmottagningen på Usö,
mest för Mios skull, han e ju inte ens 4mån.
Vänliga vänliga människor,
glad för att Örebros sjukvårdspersonal är så himla hjälpsamma o vänliga!
Dom tom ringde tillbaka för att kolla hur det gick, om Mio behöll maten mm.
De små kan bli uttorkade så himla fort!
Och ja, de tippade på virus i magen, precis som du sa Lela!
Mmm-m, så så är det hemma hos oss nu.
Hoppas dom blir bättre snart!
Emmie vill knappt ens bada för hon inte kan hålla sig lilla skruttan,
och så blir hon HELT förstörd om det händer en liten olycka.
Neheee nu ska jag plocka lite här medans de små sover. Pussen hej!

Inga kommentarer: