söndag 3 januari 2010

Tack för en jääätte mysig dag! <3



Idag hade vi Jenny, Fredda & barnen över hos oss.
Alltid lika mysigt. Fullt ös med 5 små under samma tak,
men inte jobbigt ös utans sånt där underbart mysigt ös & liv i hemmet som jag så mkt gillar;)
Emmie har röjt idag som aldrig förr.
Jag har ALDRIG hittills sett henne så livlig som idag hehe.
Hon o hennes små händer var öööööverallt!
Håret stod åt alla håll o hon såg mer vild än tam ut=)
Hon & sötaste Ebbe lekte nog av sig ordentligt,
för när hon fann ro sen på kvällen däckade hon ganska så genast i sin säng.
Träffas snart igen Jenny? Och kanske skulle vi ta en utekväll inom en snar framtid oxå?
Ooooo så en kväll med familjerna o mat. Ida & familia med!! MYS!

Nu är jag toktrött så jag säger god natt!

1 kommentar:

Linda sa...

Hej söta =) tack tack för dina fina ord om maggen....det behöver man alltid höra hahahaha!!! Man känner sig ju inte som den sexigaste....grrr men men hellre massa mysiga ungar än å tänka på kroppen som vissa tejejer gör...PATETISKT men men det e dem de....Ja vårt fina vägg ord har jag köpt på en liten mysig butik här i Borlänge...man beställer sitt/sina ord....men dyrt va det men va fan...hahaha!!! Jag e beräknad 7 feb men hoppas på tidigare, men va nyss på mvc å lillan ligger INTE med huvudet ner =( så måste ev in å försöka vända henne nästa v.....jobbigt!!! Ja man tog ett bra beslut att flytta från tokstan...visst längtar man tillbaka ibland men e mer efter vännerna än efter tälje hahahah pöss pöss på dig / Linda