torsdag 31 december 2009

GOTT NYTT ÅR!




År 2009 har jag blivit lite äldre, lite klokare, jag har förändrats och det finaste av allt ;
jag har blivit ännu ett litet liv / ett litet hjärta rikare!
Det här året har varit fullt av skratt & tårar, känslor i överflöd och massa massa kärlek.
Emmie mitt lilla stora hjärta fyllde 1 år,
lärde sig att gå, har lärt sig att säga många ord, började på dagis och har blivit en helt egen liten personlighet. Hon är min lilla sångfågel som lyser upp den mörkaste dagen.
Hon är ALLTID vid min sida och hon får mig att känna nåt som jag aldrig trodde var möjligt.
När man följer sitt barn i alla steg lär man mycket om sig själv som människa.
Min lilla Emmie har gjort så mitt hjärta har vuxit 100ggr om och blivit mjukare och varmare,
men ändå räddare än nånsin.
I september föddes lillebror och min stora undran var om man kunde älska lika mycket igen?
Kunde ett enda hjärta rymma så mycket kärlek?
Men så fort jag fick se lilla knytet, smälte mitt hjärta och jag VISSTE att jag skulle älska denna lilla pojke precis lika mycket som hans storasyster.
Mio är min lilla solstråle, världens lugnaste lilla pojkebarn.
Jag behöver bara luta mig mot honom så skiner han upp & hans stora blå lyses upp av ett STORT leende.
Och ännu en gång blev mitt hjärta 100ggr mjukare & varmare.
Jag är enormt lyckligt lottad som har mina barn,
de är verkligen mitt liv & mitt allt.
Och jag är lyckligt lottad som har just Micke som pappa till mina barn,
han är min stora prins;)
3år har vi varit ett par och under de åren har det hänt MYCKET!
Så så så,, vad som händer nästa år? Det återstår att se! *Ler*

GOTT NYTT ÅR ALLA UNDERBARA RARA !!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR Finaste Sina!! All kärlek till dej dina underbara barn och micke såklart!!
tusen kramar från Jenny

Therese sa...

Kanske blir det bröllop!?? ;)

Carro sa...

Hej gumman:)
Jaha fyller han den 14?:) va kul!
Jaa det önskar verkligen jag med hjärtat! Tänk att bara kunna promenera över till varandra. Hade varit guld!

Älskar er finaste<3<3

Linda sa...

Gott Nytt År!!! Vad fint du skrivit...hehe. Dina små skatter är helt bedårande. Kramar Linda o Nova