fredag 4 december 2009

Tripp till mina hjärtan

Åååå syrran du e min IDOL!=)



Titta! Det ser ut som att Emilia tokskrattar haha.
O lilla hjärtat har en smilegrop!!! Ahh<3

Min o Mios Täljetripp i bilder <3
En hel dag fick jag med mina hjärtan.
Jag blev helt gråtfärdig och hjärtat slog i 180 när jag fick hålla lilla Emilia,
godeguuud så liten och så söt!
Och lillfinnen Colle bara växer o växer, underbara lilla pojke.
Gör så ont i hjärtat att jag missar så mkt av allas liv där hemma.
Önskar av hela mitt hjärta att vi bodde närmare varann!
Hur som, har jag laddat mina batterier lite nu och snart ses vi ju igen!
Längtar redan och saknar er så väldigt!
Tack till Ida & Jimmie att vi fick åka med er!
Mysigt o få sitta i bilen o prata med Ida-gumman <3,>

Idag har Micke tagit vaccin.
Vad annars? handlat o hämtat ut paket.
Mio fick ett paket från Norr, från sötaste Pernilla & hennes fina familj.
Tack älskade hjärtat!
Jag ska ta bilder på Mio imon som såg ut som en söt pepparkaksgubbe i sina nya fina PoP kläder. Love love love
Jag har slagit in lite julklappar ikväll o sååå. Men nu e det dax för sängen!
Imon blir det väl lite mera julpynt här hemma o sen kommer svärfar på kaffe.

Massa krya på sig pussar till lilla Boll som ligger i skyhög feber. Puss pusspusssss



3 kommentarer:

Laila sa...

Oh, vad mysigt du verkar haft det i gamla Tälje. Måste ha varit underbart för dig att få träffa de dina. Vad stor Mio har blivit. Vad fort det går. Och så söt hon är, Emilia. Grabbarna så mottligt roade ut av att ha en tjej emellan sig,haha ;-) Men hon var desst mer road:)

loijsan sa...

haha vilket smile hon har lilla snorpan;) lyckat att du lyckades få de på bild=)

Mysigt att ha er här gumman! <3

Carro sa...

Älskade barn!!