tisdag 15 december 2009

snön e här !

Idag igen tokskrattade alla fröknar åt Emmie som sjunger så glatt om sin lillebruuuur lillebruuur.
De hade tom vinkat dit fröknar från andra avd för o lyssna på henne.*S*
Mmm, hon älskar verkligen sin lillebror o vägrar släppa sin sång om brorsan hur jag än försöker sjunga o lära henne några andra texter hahahahh.
Mmm såhär är det att vara mamma till 2 små,
helt underbart & helt fullt upp oxå hehe.

(kolla in mina sprickfärdiga blodkärlen godeguuuud!)


äntligen är snön här! underbart!
emmie tyckte det var jättekonstigt o tittade med stora frågande ögon när jag kastade små snöbollar på henne imorse=)
typ va göööör hon???? sen borsta hon snabbt bort snön som om det var nå lort jag slängt på henne, hehe, stackars liten=)
På dagis hade hon absolut inte velat leka ute utan hängt vid fröknarna.
Så har hon tydligen varit sen hon ramlade förra veckan på dagis.
Kan det vara pga det lr gillar inte våran donna vädret???
Hemma går det ju jättefint o vara ute o lattja! Jajja...

Nu har vi iaf bestämt oss att julen firas i El Stockholmo! =) Mmm-mys!
På fm är vi här o sen åker vi mot storstaden runt lunch.
Vill gärna hinna dit innan Kalle=)
På fredag har vi lite lilljul med sötaste Annica o Viggo ooo så skoj!

Nu e det soffan me min lillgrabb som gäller.
Kvällarna är hans tid helt o hållet. Kanske lite Mickes oxå, men bara lite. *ler*

Oooojusst! GRATTIS till Carro som är en stjärna med sitt pluggande trots en liten hemma! Du är så himla duktig gumman! MVG!!!

1 kommentar:

Carro sa...

Tack så hemskt mycket gumman min! du är så go<3<3<3 älskar er