lördag 5 december 2009

Hemmadag

Jag & Emmie gick upp hyfsat tidigt.
Hade morgonmys ihop medans grabbarna sov.
Badade & käkade frulle till en film.
Sen kunde jag inte hålla mig utan gav Emsan en tidig julklapp.
Pyjamasen/mysdressen som hon har på bilden.
Och tro det eller ej men hon blev jätteglad även fast det bara var kläder!
Direkt ville hon ta på sig kläderna och jag fick inte ta av dom på hela dagen!
Det kändes kul att det var uppskattat, även fast det var ett mjukt paket ni vet=)


Här tröstar Emsan sin sjuka pappa.
han har hög feber o hemsk värk i kroppen o huv.värk efter gårdagens vaccin.
Mådde bättre under dagen men nu är det samma visa igen =(

Emmies söta kusiner kom förbi på lite fika & lek.
Alltid skoj med besök tycker vi!

Nu väntar mina killar på mig. Det blir lite gott framför tv-n. Puss hej!

1 kommentar:

Carro sa...

Så sött med tofs i lilla sessans hår! och jätte fin mjukisdress!