onsdag 2 december 2009

Pepparkakor


Baaaka baka pepparkaka =)



Idag har jag varit väldans tröttmössa. Hela kroppen har värkt som när man har feber, men jag har inte tempat mig, lika bra o inte se ifall att jag e varm för då kanske man blir sjukare hahahahah.
För jag måste komma iväg till mina hjärtan imon!!!
Först träffa Ida o få prata i lugn o ro.
Sen få umgås med mina hjärtan i lugn o ro.
Snosa på lilla söta nykomlingen!! Ge henne lite prisenter o så=)
Och så gosa på världens goaste & gladaste Colle-pojke.
Ska bli underbart!

Idag har jag studerat Mio en hel del, som vanligt,, min lilla mullibulle.
Godeguuud vad jag älskar den lilla pojken, kan inte sluta pussa på hans runda bulliga kinder.
Och det spelar ingen roll hur ont han har i magen,
nog ser man ett litet leende på hans läppar då o då...
Han försöker få fram ljud o det är så härligt o se hur han försöker=)
Och så har han sådär tattarblå ögon, vilket jag tycker e himla skoj.
Att våra små kan vara så lika men ändå så väldigt olika.
När jag väntade Mio sa Ida helatiden att det blir en pojke med blå ögon o ljust hår,
raka motsatsen till Emmie.
Nääää sa jag, det kommer aldrig hända! Men så vart det, hehe.
Himla spännande o se om typ ett år hur han ser ut OCH hur han är??
Se likheter o olikheter mellan syskonen. Looolit!

Nu ska jag packa Mios grejer till imon. Ses snart mina hjärtan! vi åker vid 9!

1 kommentar:

loijsan sa...

nehej inte baka baka baka utan äta äta äta;)) mumma!