måndag 15 mars 2010




Vad har hänt idag?
Jag har städat o tvättat o myst massor med Mio medans Emsan var på dagis.
Innan jag hämtade henne handlade jag och så var jag snabbt o köpte en jacka åt Mio.
Fanns bara 1 kvar i hans stl, sikken tur jag hade!
När vi kom hem fortsatte jag att toktvätta o pyssla med barnen och så går dagarna, varje dag, det säger bara vips så är det kväll igen o dax o sova.
Vi får se hur nästa natt blir, men jag ska försöka komma i säng vid 22 iaf,
så jag slipper känna mej totalt beng i huvet imon bitti när det e dax o kliva upp.
På sistone har jag varit så sjukt trött så jag känt mig som bakfull.
Men jag tröstar mig med att detta vara INTE för evigt!
Mio mår bra snart igen o då får hela familjen ta igen sin vila!
Och om jag är trött, hur trött är inte min lillfinne??
Hur som så går dagarna framåt och nästa vecka borde vi vara pigga o glada, krya o starka!
Nu säger jag nattinatt!

Ooo just, nu är det bara några dagar kvar tills Tezz & hennes söta kommer.
jag har beställt en bikiniöverdel HA!
Gumman, OM den hinner komma i tid o OM den passar,
då hänger vi på till Gustavsvik!
Och då ska du veta att jag gör det för dig och för våra små!hehehehehhe=) Puss

Inga kommentarer: