måndag 8 mars 2010

en ny vecka igen

Dagis hade gått super idag.
Hela lekplatsen var täckt av massa massa snö från taket,
men de små liven hade lekt ute så glatt ändå.
Det var ju helt underbart väder idag!!!
Och ingen som hade tuggat på våran sessa idag heller så tack för det!
Emmie mår helt bra nu , enda är att hon bara petar i maten sen 1v tillbaka.
Välling, välling, vill hon ha.
Och klart att hon får det, men hon är stora tjejen nu och behöver såklart mer näring än så!
Mio är inte kry än och inte lilla pappsen heller.
jag brukar vara stark men ska jag vara ärlig så är jag helt täppt o skallen känns tung och jag känner mej varm,
men vi kan hoppas att det bara är trötthet?
Så var det det där med min träning dådå!
Jag har varit på väg nästan varje dag, men nu får jag helt enkelt vänta tills Mio mår bättre,
för så fort jag lämnar hemmet blir han sååååå ledsen!
Och det måste vara för att han är sjuk nu, för så brukar inte min prins vara.
Men tills på onsdag mår han säkert mkt bättre o då ska jag fasiken gå på afrodansen!!!

Ikväll ska jag lägga mej tidigt!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej heja sina! jag ska försöka komma iväg jag med , nu när vi har kort va hände då?? haha nä nu får vi ta tag i oss när dem små dina blir bättre osåå:-)

sina sa...

Hahahha jaa jag veeet!
Ska vi försöka Friskis-dejta på onsdag lr torsdag? <3

loijsan sa...

lägga sig tidigt? ;) haha