torsdag 11 mars 2010

En lugn torsdag

Ut på en frisk promenix =)
Båda hjärtan somnade gott !
Jag & lilla hjärtat matchade varann idag *S*
Emmies nya pjucks. Riktigt söta tycker vi här hemma.
Ooo så en bild på världens finaste & raraste Jenny. Ses imon stumpan!
Mio hade ännu en bajsnatt.
Jag var uppe med honom varje timme. Försökte med ersättnig, vaggade runt, bytte bajs, bytte pj för han blev svettig mm mm.
Inge feber, men han hostar o hostar, ibland 'skriker han ut hosten'
om ni förstår vad jag menar?
Han har svårt o få i sig mat. Och han är hmm jag vet inte hur jag ska förklara?
Han e inte lika lugn o harmonisk som han brukar.
Så helt klart mår han inte helt bra!
Annica länkade mej en artikel från Aftonbladet,
om RS-virus som går runt bland småbarn mellan 3-9mån nu.
Yttrar sig som hosta o att de inte vill äta!!! Huuuuuu!!!!
Så om han hostar lika mkt inatt blir det till o ringa doktorn bums imon bitti!!

Vad händer imon annars?
Om läget är under kontroll imon ska jag träna med söta Jenny på em.
Sen e det ju fredag, veckans bästa dag,
även som mammaledig, hehe, så då blir det fredagsmyyyys!
Taaaaaco o film och sånt dådå =)

3 kommentarer:

Madeleine sa...

Teo hade RS-virus när han var liten, ca fyra månader. Det är ju ett ganska farligt virus och om det är riktigt elakt kan det lätt bli lunginflammation. Teo klarade sig tack o lov ifrån det, men uscha va medtagna dom blir!
Hoppas att mini-mio kryar på sig <3
Kramar<3

Linda & Nova sa...

Söta du, vi hade faktist pratat om att gå dit i morgon. Jag har inte hunnit titta upp vad det kostar eller om man måste för-anmäla sig. Behöver man det? Betalar man per gång eller måste man köpa något kort? Vore mysigt att träffas. Puss puss

Carro sa...

FIINA BILDER<3 söta ni är som matchar varandra. Och skorna va super söta!

Love u