lördag 20 mars 2010

Äventyrsbad, feberkänsla & solo ikväll med mina små


Hurru Syrrran! ge mej lite karra!!!
Kanke kan slicka lite på en när mamma vänder ryggen till??
Nee det gick inte för mammor har ögon i nacken med!!! =)


Lika bra o vända ryggen till för o inte fresta ?
Eller ännu bättre, trycka in alla skumgodisar på enosamma gång???
Imorse när jag slog upp mina ögon kände jag mig inte kry för fem öre.
Det kändes som om jag varit ute på rajraj.
Skallen värkte o hela kroppen värkte o var varm och jag tänkte bara NEEEJ INTE IDAG!
Envis som man är packade jag våra väskor o när Emmie började packa sin lilla Fifi-rygga o dra runt på den och min tunga väska mot dörren, kände jag att nee nu spelar det ingen roll hur kasst jag mår, jag måste iväg så vi inte missar våran bad-dejt med våra Boråshjärtan.
Landade på apoteket först. 2 febernedsättande o jag kände mig bättre i kroppen.
Vi hade jätteskojsig på äventyrbadet och Emmie var heeeelt gäälen hehe.
inte rädd för 5öre! I bara! Ibland snubbla hon till men blev hon rädd? Nix!
Nästintill livsfarlig var hon kan man säga, men oj så kul hon hade!
Och Tilda ahh underbara flicka hon är sååååå go mot Emmie hehe.

På em kom Therese hit själv oo mös med oss. Synd att timmarna går så fort!
Imon ska vi till lek&buslandet innan de far hem igen.
Hoppas hoppas vi får tillfälle o ses snart igen sen!
För hittills har vi haft en jättefin helg trots förkylningar o sånt.

Ikväll är Micke hos Dennis och han kommer hem tomorrow.
Alltså är jag solo with my kiddoz.
jag ska bara ta hand om disken o sen ska jag duka fram gott o se på Alice i underlandet.

Sen är det visst nya underverk på gång, så mina tankar är där mest hela tiden o känslig som jag är tåras ögona av bara tanken hehe. UNDERBART!

Shit vad jag är trött! Puss hej!

1 kommentar:

annika sa...

huu stackars Miio som inget får=)hehe...men sååå söta dom är mot varandra<3<3. Härligt att ni har en mysig helg..massa kramar till er!!!