fredag 26 mars 2010

Fredag




2a dagen med nya PC-n för Mio. Hoppas den börjar hjälpa snart!
10dagar ska han äta den. Stackars lilla mage!

Nästa vecka är det Påsk.
På onsdag är det påskfirande på dagis.
Och till helgen kommer syster Reja, mammaMia & lilla Jael hit och sover över.
Mysigt tycker vi!

Men innan dess är det helg och det är inte så tok!
Imon ska vi försöka ta oss till Hoppis&Skuttis tänkte jag.
Idag värker emmies lilla finger, hon som annars klagar typ noll över smärta.
Nageln har fastnat på nå vis o det gör väl ont o trycker inuti.
Fingertoppen är röd o svullen och jag hoppas så att den läker så vi inte behöver ta henne till dr igen så att de ska greja o dona med den,
den smärtar nog tillräckligt ändå.

Idag skickar jag massa kramar till Annica o bebbemagen.
Hoppas mötet på Spec går bra!
Vi längtar efter bebis så mkt här! saknar er!

Sen vill jag skicka kramar till Loijsan & Carro, jag saknar mina flickor så enormt mkt!
Men om några veckor ses vi yeeeey!
Och även stora kramar till Joni & Joona,
för att ni är ni och för att jag älskar & saknar er så väldigt.

That´s it!

2 kommentarer:

accka sa...

O vi saknar er så oerhört! All heder till den smarta som uppfann hemtelen o mobilen!

Aldrig längre bort en ett samtal<3<3<3

Carro sa...

Åh sån där tröja har Bollis också:D så fin!

Awww finaste du! Massa kramar tillbaka<3 Du är guld!