onsdag 3 mars 2010

Boooo!


Booo för bacilusker säger jag bara!
Emmie är jättedålig, tempar o hur mkt snor kan man ha egentligen???
Imorse kräktes hon och blev helt förskräckt över vad som hände.
Kräkorna hamnade på golvet, babysittern o Mios öra av alla ställen. Uhh.
Stackarn höll händerna kupade fulla me kräk o ropade mammaaaaaa.
Hon vill vara hos mig helahela tiden samtidigt som hon är så himla orolig i kroppen.
18.30 somnade hon i mitt knä och har sovit gott sen dess.
Nu känns Mio oxå varm, men jag har inte tempat.
Jag undrar när allt ska vända?
Sen dagis start har hon varit sjuk så himla mkt.
Men men, nya tag!!
Jag kom inte iväg o tränade idag dådå, men försöker på nytt imon.
Visst kunde Micke haft barnen,
men bara jag sprang till tvätstugan hörde jag henne gråta efter mig,
så nää, inget i världen e viktigare än mina små.
Såsååå, med andra ord har vi bara varit hemma idag o tagit dagen som den kom.
Imon ska jag iaf försöka komma iväg o fixa Friskiskortet och så träna på kvällskvisten.

Min storebror hörde av sig idag och det var jättemys o få höra hans röst.
Vi har inte pratat sen julafton pga vissa omständigheter.
Men ja vad ska jag säga,,
jag hoppas att han ordnar till sitt liv så vi kan fortsätta ha fin kontakt och att han kanske kan snart komma o hälsa på så barnen får träffa sin morbror.
Han är verkligen världens goaste, roligaste o så kärleksfull,
när livet är ordnat om man kan säga så.

1 kommentar:

loijsan sa...

men oh stackars små! När ska dom få vara friska? =(
Pussa från tant <3