tisdag 23 mars 2010

Hemmasoft



Idag fick lilla buskrull (som Lela sa) stanna hemma från dagis e.som hon sliter av förbandet o jag vill inte att hon gräver bland massa gojs på dagis med sitt finger.
Men imon gör vi ett nytt försök! Dessutom ska jag köra Viggo-prinsen till dagis imon oxå.
Huur som, så har vi haft en supermysig hemmadag.
Det har duggat hela dagen, så förutom en promenix har vi hållt oss inne o faktiskt lekt hela dagen.
Jag har inte städat lr donat utan vi har bara lekt, lyssnat på musik, dansat, ritat o såå=)
Emmie tycker att Mios hoppgunga är jätterolig och tycker det är mysigt o sitta där o dingla med benen o försöka hoppa till musik=) Tur att den håller för hennes tyngd!
Mio tycker oxå att den är skoj men är lite för lätt än för att få den o studsa.
Förresten så blir Emmie FORTF helt paralyserad när vi sätter på Alexander Rybak- farytail.
Han måste nästan vara hennes 1a kärlek hehe.
Vi har iaf haft en toppendag hemma. det var bara det jag ville säga=)

O just, min söta pappa ringde nyss. Vad jag saknar honom!
Igår när jag var till tvätten kom det en pust av pappadoft, han luktar sådär rent lixom,
börja fjantiga jag lipa, men jag längtar verkligen efter honom!
Måste åka dit snart snart snart!!!

Inga kommentarer: