onsdag 17 mars 2010

Tidig kväll



Jag ska lägga mig snart för det är helt sjukt så trött jag är!
Allt bara snurrar.
Emmies dagis hade gått bra idag.
(Igår var det ingen vidare dagisdag)
När jag hämtade henne idag låg hon o sov,
med huvudet på lilla Antons mage hehe.
Så söta så söta!

Senare på em tog jag o Emmie en liten promenix för att hämta ut ett paket till Mio med kläder.
Våran lilla BumbleBee växer så det knakar,
så lite nytt i garderoben skadar inte!
På vägen stötte vi på våran rara granne o hennes lilla Olle som är runt 3år.
Dom bor över oss.
Hon var gravid vilket jag inte sett!!
Och hon berättade glatt att bf är på tisdag!
Wooooot??? Hur kunde jag ha missat det?
Snacka om tröttmössa.
Jag måste verkligen irra runt i min egen lilla vimsiga värld? Hmm.
Hur som, roligt med en bebis i trappen. Och så ser vi fram emot sommaren då Emmie & Olle kan lattja tillsammans här på baksidan=)
Grannarna här verkar hålla samman väldigt fint och sånt tycker jag är mys.
Emmie uppskattade iaf den friska promenaden och somnade fint när det var dax för sängen.
Var inne hos henne nyss och hon låter såååå snorig o rosslig.
Men nu kan hon fasiken inte bli sjuk igen väl?!!!

Mio är på bättringsväg men den där Bricanylen gör honom fortf hyper. Just nu sover han himla skönt.
Det är så roligt o se hur han växer o utvecklas.
Det senaste är att han attackerar mitt ansikte o föröker typ äta upp mej hehe.
Och så skrattar han så härligt=)
Nee nu så ska jag faktiskt göra mej redo för sängen här för nu orkar inte min skalle vara med längre.
God natt alla söta!

2 kommentarer:

loijsan sa...

jaa här va de snurrigt;)
haha men på vissa syns de ju inte att dom e gravida så de kan man ju lätt missa! annat va de me mig som såg ut som självaste barbapappa ;)

sina sa...

hahahahah knäpp du är!
vad såg jag ut som då??? hahaha.
jamen det värsta var att hon har ju en rejäl kula, under den där vinterjackan.
Pinsamt!