fredag 26 mars 2010

Det finaste jag har

Han får mitt hjärta o smälta!
Mio är liten men han fick åka sulky idag när vi var o storhandlade,
den går ju och sänka ner bra och där låg han fint o kikade på folket som stressade runt i affären.
Inte ett pip från honom, nöjd o glad, jämt jämt. Älskade lilla pojke!
Och den här lilla tösan får mitt hjärta att smälta precis lika mkt!
Det finns verkligen inget som gör mig lyckligare än dessa 2 små varelser...

Jag & Annica pratade idag om hur tiden går.
Hur stora våra hjärtan blivit. Vad de lär sig fort nu, tar efter det mesta!
När vi var på G för o åka o storhandla idag,
gick Emmie o tog på sig sin rödvitrandiga mössa.
Men jag tog på henne en svart jacka istället för den röda som hon brukar ha,
då går hon genast till mösskorgen o letar fram sin svarta Kittymössa!
Kilar till spegeln för o kika! (det gör hon nästan jämt)
Jag satt bara o gapade o skrattade åt min lilla pippinetta.
I sista stund innan vi gick, då bytte hon till sin naturvita 'finmössa' o traskade iväg nöjt!
Hahahahah godeguuud tänkte jag, tösan e ju inte ens 2år än!
Hur ska detta sluta? hehe
När jag frågar henne ; Emmie, e du söööt? Då bli hon jättegenerad o ler bara.
Men när jag säger typ, Emmie tycker du att mamma e söt?
Mmm säger hon o nickar bestämt.
Dom e ju för härliga o älskvärda!
Imon blir det hoppis & skuttis för mej o sessan.
Nu säger jag jallahej!

3 kommentarer:

Lela sa...

mysungar! men shitpomfritt vad lika de är, lite som yin o yang :) en mörk o en ljus fast nästan samma likadana <3 Hoppas ni får enbraig helg där i örebro!! Tänkte ta Cashan till lek o bus ngn gång innan bebben om det hinns med, då får ni allt komma dit o kramas!

sina sa...

HIT till lek & Bus?????
Jaaaaaaa komkomkom !!!
Klart vi kommer dit o kramar o ni får mer än gärna komma till oss o kramas.
Kan bjuda på mat o fika o så med!
Vore så himla kul gumman!
Anytime!!!!

javisst e dom lika bara olika färger=)
Ska bli sååå roligt o se vad du har för en i maggen=) Mys!
Ha en fin helg söta.
Mascha mascha pyssar & kramar!

Carro sa...

Dom är såå underbara dina små<3

älskar er så!