måndag 29 mars 2010

Några snabba rader

Såhär såg lilltufsan ut imorse, efter att ha duschat tolv på natten & somnat med blött hår.

Jag hann inte ens somna in & Mio vaknade skräckslagen till Emmies rop vid 23.30.
Jag hinner plocka upp Emmie och kräkorna sprutar överallt!
Mio gråter så han kippar efter andan, han blev väl jätterädd av o vakna upp sådär.
Emmie gråter helt chockad över vad som hände.
Torka torka renbädda o in i ducshen med en stackars tösa med kräk i håret.
Jag & Micke kom väl i säng vid halv 2.
TÄNK vad dom där tänderna kan ställa till det!!!
För inte blev det nå fler kräkor tackgodeguuuuud!
Och Emmie sov gott resten av natten. Mio däremot var lite småorolig.
Och idag är jag en mycket trött, sliten o känslig mamma...
Men det är bara att bita ihop!

Alla tankar o krafter till Larsson/Borg som kanske har en bebis på G nu?
Älskade söta vad jag hejar på er !!! Love love love!

3 kommentarer:

cARRO sa...

SÅ SÖT lilla sessan<3
haha jaa det går FÖR fort hehe.

Älskar er

loijsan sa...

de där va en finfin frissa på lilla krull ;))

sina sa...

Tycker du?
jamen då ska vi ordna en sån frippa till dig med när du kommer hit!=)