fredag 19 mars 2010

Trött & glad



Mio min lilla korv vaknade halv 4 inatt, jääätttepigg. Låg o pratade o stojade i sin säng. Vid 05 somnade han om och så var det dax för storasyster o vakna vid 06. Hon fick sova mellan mamma&pappa för det verkar inte bättre än att tadaaaa hon är förkyld IGEN o därav lissen på natten. Hostar o snorar o bara sådär pluttig som man får vara ibland. Vi som skulle till äventyrsbadet i helgen, men vem vet, kanske mår hon bättre imon? Annars hittar vi på nå annat skojs !! Jag orkar inte nes beklaga mej över att de små varvar mellan sjukdomar, för vad hjälper det? Nu tänker vi ha en xtra mysig helg iaf! Tezz messa om att Tilda tjatar där hemma varje minut ; ska vi åka nu ska vi åka nu?? hehe Vi ska åka o handla strax , massa gotta till helgen o sen kommer ju dom redan på em. Kom just på att jag blir ensam på natten mellan lör-sön. Länge sen sist jag sov själv! Får bli jag o barnen i den stora sängen, hur underbart låter inte det! ha en fin fredag allihopa!

Inga kommentarer: