söndag 28 mars 2010

Tänder!!!

Det visade sig ganska så genast att Emmies feber berodde på nya och förhoppningsvis de sista tänderna som ploppar upp.
Lilla frökens mage har knasat idag o hon dregglar, voivoi säger jag, stackars barn!
Men snart är alla bissingar framme, då slipper hon sånt här!
Jag har skickat in för lite framkallning!
Vill ha kort till barnens böcker, fint minne när de blir större.
Och sen skulle vi ha lite kort till dagis.
Alla barnen ska göra ett eget hus, med sig själv, mamma, pappa, syskon o kanske husdjur lr favvoleksaken och de ska titta fram ur fönstrena lr så.
Ska bli kul o se!
På onsdag ska de små ha Påskfirande på dagis o helst vara utklädda.
Så jag har sytt upp Emmies förkläde, hehe.
Blev den bra? Inte så värst..
Hade varit mkt smidigare med en symaskin, men nån sån äger jag inte!
Men det blir phraaa ändå!
Ballar av stål nu!

2 kommentarer:

Linda & Nova sa...

Åhh det där med tänder...et kan ju ställa till det med det ena och det andra. Hoppas lilla sessan blir bra snart. Hoppas helgen varit fin för er!? Vi kommer ju aldrig iväg till friskis...jobbar jag inte så är det någonting annat hela tiden...fy mig! Vore ju mysigt att träffa er snart...Ha en mysig dag! Kraam

Carro sa...

Jaa stackarn:( det gör säkert super ont när alla tänder ska upp:(


Roligt med påskfirande för lillan:)