onsdag 10 mars 2010

Härligt!



Blidde inte mkt sömn för mej & Mio natten som var.
Uuuu vad han hostar! Stackars skrutt.
Sen väckte han Emmie oxå kl. 05, men inte var lilla fröken ledsen för det.
Hur som, så blev det en bra dag iaf.
Medans emmie var på dagis hann jag tvätta många maskiner och kånka ner massor till källaren.
På dagis hittar jag en sovande sessa bland massa sött sussande barn.
Ibland ligger de huller om buller o ser bara så himla rofyllda ut=)
Emmie hade (har) ONT i sitt lilla finger där nageln håller på o lossnar helt nu.
Det ser så himla läskigt ut!
jag hoppas att den ramlar av utav sig själv?
Vi åkte till apoteket för o köpa lite Neceril till lillbrorsan och hämtade ut ett paket.
Emmie ska hjälpa till o vill gärna bära allt.
Dessutom har hon börjat med att hon packar ett par väskor på morgonen o vill ta med det till dagis. Sen lämnar hon snällt väskorna i bilen iaf.
Idag kikade jag på hennes pacning o i väskan hittar jag en princessklänning, en liten galge, en napp och ett vykort på kattungar som vi fick av min storasyster igår, hehe.
Lilla söt!
När kl närmade sig fem drog jag iväg på Friskis.
Äntligen fick jag testa Afrodans o det var SÅÅÅÅ KUL!
Och svettig blev jag, toksvettig, haha.
Älskar verkligen när träning kan vara så roligt så man längtar till nästa pass=)
Kanske kanske kanske kan det bli ordning på russinmagen till sommaren?
Jag kom hem till en sovande Mio och en JÄTTEGLAD Emmie när hon fick syn på mej.
Underbart!
jag är sådär härligt matt o nöjd i kroppen,
så nu blir det tv-n en stund o sen hoppas vi på en god natt sömn!

Linda gumman japp vi hade tänkt hoppa lite på lördag!=)
Ses där då!!? PUSS


2 kommentarer:

annika sa...

hehe så söta dom är=)Känner igen de där med att bära runt på saker...Elias vill gärna ta Liams skötväska när vi ska nånstans...sätter den på axeln och så går han iväg så nöjd=)Våra små hjälpbredor...haha!! Hoppas lilla prinsen blir bra snart<3<3

loijsan sa...

Ja som hade trott att du hade filmat dig själv på dansen;)) haha!!

Hoppas han e bättre lilla prins <3