måndag 1 mars 2010

Bvc & snökaos

Älskade Mio, våran lilla sötbulle. 64cm & 8,5kg =)

En till den stora & en till den lilla. *ler*





Imorse var det milt sagt kaos ute i trafiken, vete tusan hur lång tid det tog att komma till Emmies dagis?
Bilar hullerombuller, mitt på vägarna satt bilar fast, en man stod med spaden o skotta fram bilen, köerna blev långa och även fast jag tog en annan väg var det inte till mkt nytta.
Men fram kom vi och jag hann till bvc i tid.
Däremot fick jag & Mio sitta o vänta i 30min för att våran ssk satt i samtal!!? Hmm.
Jaja. Mio har vuxit fint o pep till lite då han fick sina 2 sprutor.
Efter det tvätslockna lilla bubb och har sovit i princip hela dagen.
Han är jättevarm och gråter om vi tar i honom,
så antagligen är han öm i kroppen av febern?? Lilla älskade skrutt.

Idag har jag pratat med min underbara syster i finland o jag längtar så enormt efter sommaren och våran tripp dit!
Och så ringde min kära far oxå.
De föröker få tag på goda vänner i Chile,
men med tele kommer man inte fram för linjerna är brutna och i mobilen svarar de inte,
så vi får hoppas på det bästa, att dom klarat sig helskinnade! Huhh!!

Om man kissar på en katt blir det en kissekatt,
men missar man blir det en kissemiss!
Hahahahhaha har jag torr humor så säg=)

1 kommentar:

Madeleine sa...

Oh Mio e nästan lika stor som Tilia nu :)
hahahaha, jaa men då har jag torr humor med. aahahhahaha!
Hoppas allt e bra med er!
kramar.