söndag 29 mars 2009

WONDERFUL THINGS !

Nu ska jag berätta, en underbar sak..
Inga konstigheter, bara massa värme, glädje o kärlek ;
Emmie ska bli storasyster wiiii=)
Vi är i v.12+1 och bebis är beräknad att komma i början av oktober.
Då kommer Emsi-gumsan vara 1år & 4mån, ganska tätt, men precis som vi ville ha det!
Japps, det var planerat och allt gick exakt lika fort som med Emmie,2a gången gillt..
Såås, vi är hur glada och förväntansfulla som helst härsåklart.

Och ännu mera glädjeyra blev det i fredags när jag fick ett samtal 'hemifrån',
nyheterna fick mig att gråta och skrika av glädje tills det smakade blod i min onda hals.
2av mina absoluta älskade hjärtan ska äntligen bli mamma&pappa efter en bra lång väntan o längtan.
Och inte nog med det ; Dom ska ha bebis bara en månad efter oss! HA! Helt underbart!
Jag blir bara så innerligt lycklig och helt tårögd när jag tänker på det!
Helt helt heelt perfekt! Ååååå vad jag älskar er!


Just nu mår jag lite lite bättre med flunsan, men fiifasiken va dålig jag varit blää!

Imon är det Emmies 10månaders-dag =)
Och då ska vi på 10mån-koll. Spännande!
Och på tisdag ska vi faktiskt på tidig UL. Himla spännande det med!
Hepp, nu ska jag natta en trött Emmie o vila mina ögon. Bihålorna gör ont o pulserar igen.
Men glada är vi för det!!!!

10 kommentarer:

Therese sa...

Förstår att ni är glada! Vilken underbar känsla det är att ha en liten skrutt i magen. *ler*
Stort Grattis igen Sina&Micke <3
Tänk att Ems ska få ett syskon...åh så mysigt!
Massa kärlek till er!

Anonym sa...

grattis !! Vad rart =)). kramar från oss. /nina

Eva sa...

GRATTIS igen söta ni!! Ni kommer bli finfina 2 barnsföräldrar. Med den kärlek ni visar för eran guldklimp emmie finns det ingen tvekan att lillasyster/bror kommer få en MASSA kärlek & omtanke! PUSS & KRAM till er alla tre...<3<3<3

Anonym sa...

Stort grattis till er! vad kul! Kram Jenny, vinzent och razmus

Madeleine. sa...

Åh grattis grattis =) Det är alldeles perfekt att få tätt, medans man ändå är inne i småbarnsrutinerna! Så mycket bebisar som kommer ploppa ut det här året, helt underbart! Hoppas allt är bra med er alla!! Kramar.

annika sa...

Grattis grattis=) Så roligt för er ohh så spännande<3<3

sofia sa...

grattis grattis igen=)

kram från sofia o mattheus

accka sa...

hihihihih:) Massa massa myssss:)
O snart (hoppas) jag! Blir de att gulla ems o gulla mage:)

Älskar älskar er!!!

puss puss

loijsan sa...

grattis till oss då söt;)

Martina sa...

grattis era härmisar...! då är vi två snabba morsor ;)