torsdag 5 mars 2009

O-oooo!

Jag somnade med Emmie vid nattning o sov 1,5tim.
Ibland är jag en riktig tröttmössa...
Ska käka nä kvällsmacka eller så, och sen sova igen..
Idag var vi hos Jessica & lilla söta Alice i flera timmar..
När vi kom dit möttes vi av Anna, Sofie & Bettan. Lite senare kom Monica & Annelie..
Var jätteroligt att träffa alla eftersom jag inte träffat flera av dom på ett bra tag.
Sen när alla gått stannade jag o Emsan kvar i ett par timmar för mera fika o massa prat..
Tycker verkligen om o umgås me Jessica för hon är en sån där genomgo o söt tjej.
Plus att hon har en sån sööt bebis som man inte kan titta sig mätt på, hehe.

Jag hann bara hem o laga mat o sen hämtade vi lilla pappa..
Bada o käka o lattja länge alla tre.
När man låter Emmie sitta utan blöja på sängen efter bad blir hon helt gääälen! *s*
Hon studsar som en gummiboll fram o tebax o skrattar o stojar, slänger sig mot mig & Micke o ger en puss lite då o då och 'pratar' oavbrutet..
Jag o Micke tänkte att vi kollar idag HUR LÄNGE hon orkar hålla på??
Säkert i 30min underhöll hon oss, sen började takten sacka. Våran lilla Duracell haha=)

Imon är Micke ledig vilket vi tycker e asaskönt!
han har lovat mig sovmorgon och det skulle jag uppskatta så väldans mycket !!!

I helgen blir det blir det lite lugnare och sen är det fullt ös hela nästa vecka igen. Me like=)
Nu säger jag KRAM & GO NATT !!!

Inga kommentarer: