söndag 15 mars 2009

Bra helg.


Joo nu har vi landat hemma igen efter 2 intensiva dagar i hemtrakterna..
Det har varit fullt ös milt sagt men mysigt har vi haft och
har hunnit träffa flera av dom vi håller kär=)
Var med Finlands-sessorna helatiden..
På kvällen var det ju Loijsans fest.. Vi var sena. Men det var verkligen inte lätt att hålla tiderna när man e så många plus att vi skulle åka hit o dit.
Sen skulle jag leda Bil Finland till stockholm, kl 17, när det är trafik-kaos..
Så vi tappade bort varann- PANIK!
Men det gick bra till slut!
Träffade mina närmsta vänner på festen vilket var sååå himla mysigt!
Tyvärr kunde vi inte stanna så länge pga barnen.
Men vi hann äta gott o fika och sjunga för finaste Loijsan..
Ää det var kul!
Och söt Carro tack än en gång för fina födelsedagspresenten!!! blev jätteglad!
och tack till syrran för alla Kitty kläder och till Rebekka tack för DVD´n till Emmie.
Nu kan vi sjunga Mora träsk på FINSKA här hahahahah=)
Nästa dag låg fyllskallarna o sov länge så dety blidde inge mys med dom. *s*
Däremot var vi med alla andra och hade det gott.
Tom dök min kompis Johannas mamma& pappa förbi för att få träffa oss.
Eller jaa, emmie dådå.
Och sen bar det av till Nykvarn o finaste familjen Nyqvist.
Jag är helnöjd me våran tripp..
Emmie tvärdäckade i bilen på väg hem och sov hela vägen..
Hon har lixom fått all uppmärksamhet från 15olika håll i några dar,
det tog visst alla krafterna, hehe..
När vi kom hem satt hon o studsade på lilla blöjrumpan o skrattade HÖGT o länge och klappade händerna. Borta bra men hemma bäst?
Mjoo,, skönt o va hemma. Men väldigt väldigt tomt utan mina nära o kära e det ju..

Hela fm idag har emmie suttit och vinkat...
Var ju 1511 pers som vinkade igår så det har väl fastnat i hennes lilla hövve? *ler*
Och har jag berättat att när hon gjort nr2 och jag säger ; kom så ska vi byta blöja!
Då kryper hon själv till badrummet.
Ibland sitter hon utanför o väntar på mig, ibland står hon beredd vid badkaret. hehe=)
Lilla Krull har nog väldans ont i munnen idag för hon är så känslig.
Eller så saknar hon oxå våra söta, precis som mor sin?

Inga kommentarer: