måndag 2 mars 2009

Nästa vecka=)

Nästa vecka åker ju vi till El Stockholmo, eftersom Loijsan har kalaaas!
Nyss fick jag veta att Rebekka, Madde, tara o Vilhelmina kommer från Finland
o ska trängas med oss hos Joona&Carro??
Eller hur vi gör??
Hur som, JÄTTESKOJ tycker jag!
Festeli, träffa många sötnosar o ännu flera sötnosar ända från grannlandet wiiiii =)
Kommer bli så himla mysigt o nu längtar jag så väldigt!
Och det ska bli så himla mysigt o träffa Colle igen,
för jag har sett på kort att han börjar bli stora killen nu. Dom små ändras så fort..
Hmmm mmm=) Längtar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

O ja de ska bli så så skoj=)
carro o ja funderade lite hur vi skulle göra just me sovplatser...kanske om ni som e nyktra, har bil o barn kanske ska dela på vår lägenhet istället? blir kanske lättare då eftersom vi tänkte klämma in oss där oxå. Så e de ju städtime för mig som ska va klart innan 12 dagen innan =/jajja de får orda sig=)

Anonym sa...

Löijs;
Ja joona ringde igår o tyckte det va så mysigt att vi ska va taikons en natt haha, för carro skulle sova hos sin mamma me colle??
Ahh jag vet inte?
Men vi sover där vi får plats=)
men men, Nino då??? Pussen