fredag 6 mars 2009

Mums !

Vi har bara varit o handlat idag.. Emsan somnade i kundvagnen efter sisådär 20min?
Våran lilla gosunge, hehe..
Folk runtom gick bara o smålog åt våran tröttmössa.
Vi försökte leta efter 25års present åt Loijsan men aaa det var ju lätt! Nee..
Vad önskar du dig gumman??? Eller har nån förslag??

Sen har vi bara fixat o donat hemma och dagen har runnit iväg igen.. Softmys sådär!
Jooo osså pratade jag med en gammal vän som jag inte träffat på länge länge..
Himla kul o höra hennes alltid så glada röst!

Fläskfilé, rotfruktsgratäng & en rejäl saftig sallad med krutonger,
det blidde våran fredagsmumma mmm=)

Nu ska jag lattja me Emsilou (som Lela säger. Tycker det låter så sött=)
Hare gott så länge!!!


TITTUUUTT =)

7 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha ohhh lilla sessan...känner igen de där=) elias slår oxå sådär när de inte riktigt går som han vill..söta dom är våra små liv<3<3

Den där maten såg väldigt inbjudande ut*s*..hoppas ni har en mysig helg sen=)kram kram...förrästen så visade jag Elias en av klippen på lilla emsan och han bara log...mamma bara smälter=)

Anonym sa...

Annika =
Jaa haha, slår som hallåå mamma ta mej härifrån eller nåt?!
Hehe gjorde han det? Sötprinsen=)
Jag lyssnade på låten du skrev om ;
Jättevacker gumman!
Ha en underbar helg o hälsa dina pojkar. pöss

Anonym sa...

haha ja precis..hoppas vi får träffa lilla sessan nångång=)
Vore mysigt det..dom är ju jämngamla*ler*..aa faktiskt så gjorde han de=)

Ja visst va den det?=) tack desamma...puss och kram

Anonym sa...

Annika ;
Jamen guud absolut!!
Kanske kunde vi sammanstråla me Loijsan nån gång?
Vore himla mysigt! Pussokraam

Anonym sa...

JAA vet du va ja vill ha! ja vill ha familjen örebro hos mig! =)) Älskar er så!
Ska ni va kvar hela helgen gumman? tänkte om vi kanske kunde fika lite senare den helgen? så kan emsi o elis träffas oxå=) vore skoj!
Saknar er så!

Anonym sa...

ja det vore super mysigt=)jaa varför inte?=) puss och kram på er

Anonym sa...

Loijsan ;
aaaww men det får du ju!
Men hjälp till lite här nu! *s*
Vi åker hem på lördag igen då vi ska mellanlanda hos Pia o hennes familia i Nykvarn...
Alltså blir det väl inte så mkt goos där,,beror ju lite på hur o hur länge ni e bakfulla på lördagen mohahaaa men men, vi hinner ses iaf!
Love love love you!!