söndag 1 mars 2009

Drömmen

Pia !
Jag läste lite i min bok här hemma och drömmen som jag berättade om,
om att 'försvinna' kan betyda att man känner sig osynlig för dem runtomkring..
Drömmen kan ge en vink att börja ta lite större plats i livet!
Sen vet jag inte hur man ska tolka, eftersom det var jag som letade.. Hmm. Störande!

Och det där med att ta större plats i livet?
Det vet jag inte om jag skulle vilja.. Jag är nöjd som det är..
Sen önskar jag många gånger att min käft kunde ta lite större plats! *ler*
För jag kan gå runt o fundera o grubbla o undra,, men ändå låta det bero lixom...
Jag kan undra, varför vissa inte lever som dom lär om man kan säga så?
Snackas så väldigt mkt om hur andra är/gör, men sen gäller det inte dom sj eller vaddå?

Hurru Pretty-Fiona, jag ångrade hela dagen igår att jag inte tog en sån där mumsig sallad som du tog, berättade om den för Loijsan på kvällen o hon ba skratta och ännu idag har jag drömt hela dagen om en sån där mustig god shlallad, så vi måste luncha snart igen!
Då ska jag fasiken ha en stor sån!Med massa lök o stora oliver=)
O efter det ska vi kräla i lekhagen igen med våra sötaste=))) Mys!


Imon ska Emma komma hit! Ska bli trevligt o träffa henne. Loong time no see=)
Så nu ska jag sussa tror jag? Så jag e piggelin imon. Pussen!

1 kommentar:

accka sa...

AAa den e bra goooooo den:)

puss påre:=