onsdag 4 mars 2009

Äntligen =)


Jag har tänkt o blogga typ hela dagen idag, men inte kommit så långt..
Satt mej ner här ett par ggr, men då har Emmie klättrat mot mina ben o ryckt i brallorna=)
Då går det ju inte o koncentrera sig så värst bra. *ler*
Idag har jag pratat med 3 av mina systrar o det känns mkt bra..
Ibland kan det verkligen kännas som om de vet när jag behöver höra deras röster xtra mkt?
Eller jaa, min syster i Finland iaf..

Jag var lite orolig för att vi inte skulle kunna åka till jessica o träffa alla flickorna o lillsessan imon eftersom Emmie är snorig,
Men det var lugnt eftersom lilla Alice oxå snorar. Phuu så gott=)
Ska bli verkligen jättelattjot o träffa dom!

Pratade med maria idag oxå och fick se lilla sessan såååå SÖT!
Massa mörkt hår o så nuttig=)
Ska träffa dom nästa vecka när de fått landa lite mer PLUS att då snorar nog inte Emsan längre.

Kom på en annan sak ang nästa vecka o våran tripp till Sthlm.
Herreguud, jag får ju träffa många fler stjärnor. Nämligen mina flickor därifrån!
Klart att dom oxå e bjudna på ferren ju!
jag är ju så himla vimsig o tankspridd av mej numera (jaa mer än vanligt) så jag vet inte riktigt HUR jag tänkte?? Men så glad jag vart när jag kom på att dom oxå ska va där=)
Alltså kommer det bli värsta kramkalaset ju haha!
Och på hemvägen ska vi till Pia o hennes underbara familia vilket gör resan oxå ännu mera topp..
Kommer ha ett par kalasdagar!!

På fredag ska Micke evt träffa sina polare, får se vad jag o Emsan hittar på då?
Kanske har vi bara en himla mysig hemmakväll.. Det visar sig.

Det finns så mkt som jag skulle vilja skriva just nu,,
men jag lämnar det till nästa gång! Eller så..

Massa pussar o kramar & söta drömmar !

***Man lär sig så länge man lever***

Inga kommentarer: