onsdag 18 mars 2009

Hög feber & lite uppåt på Alvedon






Sådär 'bra' mådde Emsan för en stund sen,
men nu är hon jättehet igen, trots Alvedon..
Men! Hon behåller vällingen iaf! Alltid nåt!
Jag tror aldrig att lilla sessan har älskat sin mamma såhär mkt som hon gör nu?
Mama mama mammmma låter det helatiden här hemma..
Och hon hänger runt min hals som en liten chimp.unge o pussar på mig konstant..
Lilla söta Emmie...

Jooo!
Så vill jag säga ett stort grattis till Helena & Markus som fick en tredje liten underbar pojke igår!
Dom skulle på koll på sjukhuset och Opps så var Helena redan öppen 5cm!
35minuter och 3 krystvärkar senare var lille Oscar ute! Underbart!
MASSA PUSSAR O KRAMAR TILL ER!

4 kommentarer:

Anonym sa...

så härlig hon är lilla troll<3<3kramar

Anonym sa...

Skönt att hon blir bättre och får behålla lite mat.
Ja jag kan smälla i mig 4-5 äpplen på en dag, inte likt mig att vräka i mig nått relativt nyttigt ;P Royal gala är iofs den enda sort som duger också ;) Det är bra med med, vi har haft mattläggaren här i tre dagar så vi har nya golv i hela lägenheten förutom vardagsrummet och imorgon får vi nya fina tapeter överallt =) Rörigt för tillfället men ojoj så fint det blir =) Är det bra med er, bortsett ifrån Emmies feber?
Kramar!!

Anonym sa...

så smart du e som sätter korgarna o spisen=))

Anonym sa...

Åh så charmig hon är! Lilla skruttan!Saknar er!!