lördag 21 mars 2009

Blont

Ett bra tag har jag gått å funderat på lite i smyg sådär ifall jag skulle färga håret mörkare..
Mörkt, blont, mörkt, blont??
Men, nu blidde det blont igen. Platina blond.
Men tror nog att efter sommaren så blir det lite mer åt det guldiga hållet.
Och sen brunt.
Håret blir ju så mkt mer lättskött ju mörkare det är.
Tyckte jag iaf,, när jag var mörkare.

Emmie mår bättre idag. Fortf lite varm, men inge farligt alls.
Däremot verkar hon ha ont i magen.. Helst inatt åhh vad hon grät lilla Troll.
Och så är det ju bara mammas famn som gäller när man e sådär ynklig o stackars.
Men inte mig emot!
Hur som, e vi åt bättringshållet här och då vankas det 3års kalas imon.
Det är Mickes kompis Alex stora tjej Nilja som fyller.
Ska bli roligt o komma ut bland folk igen.
(Nina, det blidde Princess-målarbok o pennor och en sagobok med cd=)

Idag ska vi försöka ta en långpromenad uti det fina vädret iaf..
Lika bra o ta det bara lugnt så sessan får bli frisk i lugn o ro..
Skulle vilja på stan mm, men nää, det får vänta.. Gäller o prioritera här.

Kanske hörs lite senare.. om inte,, ha en wunderbaum lööda!

4 kommentarer:

Anonym sa...

neee ingen väldig baktanke;) mer så att han ska skaffa nåt om du förstår va ja menar då;)

Anonym sa...

Gumman då=( Hur är allt idag då? Hoppas bättre!

sAKNAR ER!

Nimsy sa...

Ja då vart hon väl glad?? över paketet alltså =)
Hoppas Emmie blir pigg snarast. Kram från oss

Anonym sa...

Nina!
Jaa hon blev jätteglad, men vet du vad?! Micke hade hört fel!
Det var ju 2åringen som fyllde!!!
PINSAMT! Men, paket som paket, blir ju alla barn glada av, hehe...
Så det kan gå.. Kram=)