tisdag 3 mars 2009

Nu är jag lite trött sådär..


Idag har vi haft en bra dag igen! Fullt ös o tiden har gått fort..
Finaste Annica o Viggo kom redan strax efter 10..
Sötgumman handlade åt mej på vägen så jag slapp dra iväg så tidigt. tacktacktack!

Vi fikade o lekte me barnen, sen blidde det en trevlig promenad ute i det friska.

Helt plötsligt var klockan redan efter två.. Tiden går fort när man har roligt=)

Sen har vi handlat o haft besök av farfar som kom med stora goda semlor. Gott!

Imon ska jag till farbror Dr för mina huvudvärk..

Evt skriver de en remiss så jag kan få akupunktur lr dyl, vilket låter topp i mina öron=)

Och på torsdag ska vi till Jessica & Alice igen ! <3

Då ska vi träffa flera goa stjärnor där.. Ska bli jätteskojs!


Och Jenny! Se till o bli något friska där nu så vi kan ses för nu saknar jag er väldigt!

Joo, Dennis & marias tösa ska heta Meline och det tycker vi är så sött!

Ser fram emot o få träffa nya lilla sessan!

Hepp, nu är jag trött trött så jag ska duscha så jag är helt klar för bingen.

Massa pussar o kramar till mina hjärtan här o där!

Inga kommentarer: