måndag 9 mars 2009

Det var denna dagen igen...

Idag har Micke varit ledig..
Va har vi gjort då?
Tvättat, handlat, promenerade till Adde o var där i några timmar.
Såg bla en gammal video på en klassresa från 94, när pojkarna var 12 år gamla hahahaha=)
Va roooolit rooolit=)
Micke hade roliga saker för sig, hans sätt o hans skratt o ja allt, det ar precis som jag tänkt mej att han var som liten. En överenergisk liten svarthårig pojk med ögon mörka som choklad=)
Såg lite ut som Mowgli hahahah=)
Seen så promenerade vi hem, Emmie joddlade HÖGT i vagnen o stannade mitt i joddlet o snaaark.
Hon e ju helt otrolig ibland..
Tycker att hon var varit väldigt trött på sistone? Väldigt aktiv när hon är vaken,
men somnar fler ggr om dagen..
Och magen krånglar, pannan är varm o dreggeln rinner. Tänder på G igen?
Hur som, idag blidde det Tacopaj. Gott men mäktigt!
Jag är dödens trött just nu. Får bli en tidig kväll.. Puss hej ät inte leverpastej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha det måste varit kul att se:) Jaaa snrt ses vi gumman!! LÄNGTAR!!:D
Hmm nej det fick jag inte?? Har du den kvar?

Pusspusss love u

Anonym sa...

Oj råkade trycka ner rutan innan jag såg om kommentaren kom med... Hoppas det! ppUsss

Anonym sa...

oh taco ;) haha
ja visst e de skoj o se hur dom vanär dom va små! ;) haha söta så!