tisdag 10 mars 2009

Unborn

På fredag ska vi åka mot storstan, äääntligen, o fira min favvo-Loijsan.
Ohhooo vad jag längtar! Längtar efter o få träffa precis alla sötnosar.. Pusspusspusssss!



Idag vaknade jag på fel sida, min tröttaste sida. Hatar sånna dagar.. Ville bara gömma mig.
Men då är det lika bra o ta sig i kragen, vilket jag gjorde så gott jag kunde..
Sen kom söta Monica med magen o GODA wienerbrö´n.
Och efter en stund kom lilla kändisen Annica som rullade på nyheterna hela gårdagen mohahaa.
Osså sötnosen Viggo såklart...
När vi fikat klart o alla gått hem tvärdäckade jag med min lilla Giz här..
Och nu är det kväller igen o dax o sova om ngr timmar igen. Me like !

Igår såg vi en braa film ; Unborn. Shiit va läskig! Se den!
Nu ska jag fixa iordning en sallad o bänka mej i söffan.
Imon ska vi snosa en vecka gammal trollunge aaahhhh=))) Hare gott! Puss

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad jag längtar tills ni kommer:D SNAAART SÅÅ=)

Massa kramar! Love u

Anonym sa...

tack så mkt=) fick jeansen av christoffer i alla hjärtansdag present=) finns på ginca tricot ;)

allt bra?

kram!!!

Anonym sa...

jasså usch då.samma här..trött konstant,men vet ju inte vad det beror på=)annars är allt bra här.ska på mamma-barn grupp nu

kram

Anonym sa...

jaaa snart kommer ni ju=)) ohoo!
Nee den dör filmen va ju inge bra...joni o ja såg den på bio, lite läskig ibland men eh =/
Kanske e bättre hemma, en annan känsla då;)
puss