torsdag 26 mars 2009

Ännu en dag i dimman då=)

Imorse vaknade jag 06.50 av att Micke klädde på sig ytterkläderna.
Emmie sov fortfarande!
Hon vaknade lagom till att Micke gick och när han stängde dörren vinkade hon mot dörren o med hes röst lät hon; papa pappa papa!
Jag försökte ropa efter Micke men hade typ tappat rösten helt så han hörde inte mej/oss..
Och med tanke på röst o hals,
jag har inte haft ont i halsen så ofta och just nu är jag jäkligt tacksam över att jag inte är en sån som får ont ofta, för fiii det känns som sår upp i halsen/gommen, hela munnen gör ont!
Jag hoppas VERKLIGEN att Emmie inte har lika ont??
Och guud vad jag gnäller! men det e fasiken lite synd om mej här, haha.
Nåt positivt ; jag har ingen feber just nu iaf wiiii =)

Emsan har inte varit så glad i mat de senaste 2veckorna och hon har börjat med att göra pruttljud, helst när hon äter !
Så maten flyger ÖVERALLT och att förstå ett nej just då finns inte!
Gör alla barn så ??

Ohh just nu längtar jag tills Micke slutar jobbet!
Sen ska vi försöka orka storhandla!? O vitaminer måste jag ha! O halstabletter!!

Jusstja, inatt hoppade jag fallskärm! Med min brors döda fru. Konstigt!
Och så såg jag Greys Anatomy igår innan jag somnade..
Så i drömmarnas värld fortsatte förlovningen som blev avbruten i serien..
Herreguud så konstigt det kan bli ibland. Jag skyller på febern!

Nää, nu blir det lattja me Emsan. puss hej!

Inga kommentarer: