torsdag 12 mars 2009

Ses imon mina söta ! <3


Jag tänker inte sitta här så länge, för jag har inte tid..
Jag har tvättat sen 11 och har tvätt kvar nere i stugan,
jag måste packa men det står helt still i skallen..
Vi ska va borta ett par dagar men när man har barn är det massa man ska tänka på tycker jag.. Huhuuu!
Och jag kan verkligen inte komma på vad lilla fröken ska ha på sig på festen??
Sikka problemas=)
Sen ska jag försöka komma i säng i tid, så jag är pigg o glad imon!
För det ska bli så jeffla KUL o träffa alla!
Först ska vi förbi syrran där Finlands-sessorna väntar på oss=)
Sen ska vi tillsammans bege oss mot sthlm för att träffa alla och sen FESTEN där vi ska träffa massa massa massa hjärtan..
Kanske åker vi till syrran igen sen på kvällen eftersom vi inte kan stanna alltför länge på festen med barnen..
Ohoooo vad jag längtat efter denna helgen! =) WiiiOooooo=)))
Jusst! O vi fick ny kyl&frys idag. det var på tiden !!!!
Nehee nu ska jag sätta fart här, så jag hinner bli klar med allt ikväll.
För blir jag det, betyder det att vi åker tidigare imon=)
Puss&Kram, hörs om några dagar ! O puss&puss, ses imon mina sööööta ! <3<3<3

1 kommentar:

Mitt liv i din vardag ! sa...

ååhh så söt hon är=) fick ett precis likadant kort på mattheus igårkväll=)

han har bruna,med lite lite grönt i=) skimmrar ju så sött=)

ha en toppen helg!

kraaam