onsdag 25 mars 2009

Oh my goood !


Inatt har jag inte sovit mkt.. Emmie sov & Micke sov, men jag låg o vände o vred på mig.
HUR skulle jag ligga för att trycket i huvvet o ansiktet skulle släppa ens lite??
Om man får klaga idag, så vilken jäääkla smärta!
Jag fick lov o böja huvudet så långt bak som det gick på nåt vis,
samtidigt som jag låg och tröck över höger öga o näsroten och det dunka dunka dunka hela natten lång..
Att jag hade hyfsat hög feber inatt kändes inte som nåt bekymmer jämfört med smärtan i ansiktet..
När det var dax att gå upp kl.06 tänkte jag OHH NEEJ med gråten i halsen.
Hur ska det här gå?
Men att vara mamma är man det varje dag och det finns inga
' nej tack inte idag dagar '
bara för att man mår dåligt..
Så klart jag skulle fixa detta.. Det måste jag ju!
Sås, vid halv 9 somnade Emsan igen och jag var INTE sen att lägga mej med henne!
Vi sov 1tim+15min och det hjälpte som tusan!
Även fast jag mår som skit, så hjälpte det!
Jag låg o drömde om värktabletter o Neceril, haha.
Jag har nämligen inget sånt hemma och måste vänta till micke slutat jobbet så vi kan åka ihop o handla..
Tempen är strax under 38 nu och jag börjar må fett illa och är skakis,
så jag ska faktiskt inte sitta här nå mer.
Fick klaga lite iaf muhahaaaa.

Nu sitter Emmie o röjer bland våra skor med ett nöjt leende på läpparna=)
Hon är JÄTTEHES lilla kickan och sådär otroligt go idag så jag skulle kunna äta upp henne=)
så jag säger hej! Nu bliré gröt för både Emmie o mej=)

1 kommentar:

Anonym sa...

oh om ja kunde skulle ja vara dör på två röda o underhålla emsi så du kunde sova lite o bli frisk!!De e när de blir såhär som man speciellt känner hur långt ifrån varandra vi bor!!