torsdag 12 mars 2009

Utmanad igen !

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
~upprepas om o om igen, ibland under flera dagar och veckor. (Drömmar alltså)


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
~En vit stor risgolvlampa och Emmies gåstol.


3. Vad såg du senast på TV?
~Greys Anatomy (igår kväll)


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
~8.20 ?
...Rätt svar var 08.24.


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
~En lekande Emmie som kämpar med att klättra in i öppna spisen.


6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
~Handlade & hämtade ut paket från Milla.


7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
~Tittade på? Emmie isf för vi badade o käkade frulle ihop=)


8. Vad har du på dig?
~Svarta Champion mjukbrallor & ett rosa linne.


9. Drömde du något inatt?
~Asså jaa, jag har nåt svagt minne av att jag drömde om barn,, men vad??


10. När skrattade du senast?
~För en liten stund sen bara.


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
~ Oj! Hallen o vardagsrummet går i samma, så jaa ; tavlor, buddhamasker o en platt-tv mm


12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
~Ja! jag såg mej själv i spegeln imorse!


13. Vad tycker du om den här utmaningen?
~Rooligt me sånt här bara man har tid=)


14. Vilken var den senaste filmen du såg?
~Unborn


15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
~ Ett hus, en ny bil, Mickes körkort, trygga Emsans framtid & hjälpa mina nära&kära.


16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
~Som folk inte vet, hmm, att jag petar/rensar näsan me tops? Tycker det e skitäckligt när folk petar i näsan me fingrar.. Jag pratar med mig själv o då får jag dom bästa svaren.. Och jag gråter i smyg,, men det var väl ingen hemlighet..


17. George Bush?
~FD president i USA eller vaddå?


19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
~Jag har en liten sessa som heter Emmie Aya Adina. Och om jag får en pojke i framtiden ska han heta...! Hehe, kan jag ju inte skriva här ju=)


21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
~Ööö JAA!


22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
~Din mamma & bror står där borta och väntar på dig =)


23. Här med utmanar jag ;

Dom i min blogglista som inte redan blivit utmanade =)

Inga kommentarer: