onsdag 11 mars 2009

Söta sessor & ett paket

KLICKA
För en stund sen sa en vän till mig ; du verkar alltid så lycklig!
Gööör jag? tänkte jag... Dom orden gjorde mej faktiskt mkt glad o jag tänkte till,,
jaa-a jag är så lycklig, men jag har mina dagar jag med!
Tex idag Madde, då skulle du sett mej, jag vaknade återigen på min tröttaste sida..
Jag är absolut inte elak lr dyl då,, men jag är bara tyst o trött o sååå känslig.. Inte min dag!
Men! dagen vände fort, för vi åkte till Maria&Dennis o fick träffa en helt underbar liten 1v+3dagar gammal flicka.. ohh snoooos! Så liten o så söt!
Var verkligen jättemysigt att träffa alla 3, så tack för idag söta!
Sen vet ni fick Emmie ett paketavi. Wooot? va roooligt=)
Vi drog iväg o hämtade ut paketet och det visade sig vara ett paket från 'tant-Milla'.
Ett jättesött kort, ett par småååå rosa Foppa tofflor o en sööt rosa sommarklänning!
(På bilden) Kanske kan hon ha den på 1års kalaset=)
Och vi blev ju naturligtvis så himla glada o rörda här.. Tack-kramar ska du få på fredag! =)
Sen blidde det en bautastor kycklingsallad..
Emmie somnade redan vid 18, helt slut va hon...
Och, jag är trött jag med, men mest har jag ont i huvvet.
Så nu ska jag göra iordning en STOR kaffe tänkte jag. Puss hej!

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja visst vet du! Finns de nån mer som vill ha kläder så skicka gärna en lista så kan ja handla till dom me;) haha!
Nja får se om ja kommer upp till stan o han shoppa! snålt me tid här nu =/ får ta här annars...nåt ska man väl kunna hitta=)
Ses snart hjärtat!
Puss

Anonym sa...

Åhhh så söt klänning:) Ser ut som en liten prinsessa!

SNart ses vi:D Love u

Anonym sa...

Nu såg ja din kommenat:) Jaa yoga skulle jag vilja pröva! Det är så jobbigt med den här vrken nästan varje dag:( Ska kanske pröva yoga?=) Är det dyrt tror du?

Massa pussar!

Camilla sa...

Dom där Tack-kramarna ser jag fram emot...Hoppas Lillhjärtat inte blir blyg för stora stygga Milla bara:) Har ju inte setts på ett tag!
Ses i morrn:)
Puss