söndag 1 mars 2009

Hur blev det här då?





Vi satt nyss o kollade på film när jag kom o tänka på en sak ;
Emmie är född 30 maj och man räknar ju lixom månaderna nu.
Men i februari är det bara 28 dagar!!!
Så då missar hon lixom en månadsdag eller vaddå??
Aja,, grattis min lilla sötnos! 9månader redan!
Min finaste lilla skatt vad du gör mig glad. Varenda dag!!! <3

Jooo!
Inatt hade jag fått SMS från Maria!
Vattnet hade gått o hon & pappa Dennis hade åkt in! Wiiiiiii..
Här väntar vi med spänning o tänker på er massor! Kämpa kämpa!

Jag mådde skitskumt igår kväll, precis som om hela kroppen brann inuti..
Kände mej kokhet o helt öm..
Så det blidde en lugn kväll o jag la mej tidigt.
Hade precis lagt mej när min mobil ringde!
Kunde ha blivit irriterad men inte när det var min alldeles egna Loijsan som ringde=)
Vi pratade länge.. Hon hann promenera hem från jobbet o va ute me Nino o sen hem igen..
Vart väl en trekvart me massa babbel o ändå han jag inte ens säga en liten del av vad jag ville säga? haha.
Bästa bästa Loijsan! Du e inte som dom flesta andra o därför håller jag dej alldeles så kär=)
Jag kunde somna med ett leende på läpparna efter att fått höra din ljuva stämma <3

Jag skulle bakat tidigare, men vi fastnade med filmen ; Låt den rätte komma in.
Emmie sov genom hela filmen..
Så jag ska göra lite semmeldeg lr semledeg/semladeg, va säger man? o sen blir det tvätt igen..
Känner för en pysslig härlig familjedag.
Ska på långpromenad sen oxå! Härligt härligt!
Ha en underbar söndag allihopa! Puss&kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja de va mysigt o ne de blev lite babbel i munnen ibland för de fanns mycket o säga=)
som sagt mitt hjärta kan ringas lite oftare!!
O semla? gott;) de kan du ju får bjuda mig på oxå...mi like!
Förresten till nåt helt annat så träffade ja tanten du slog halft ihjäl me hissdörren idag;) AAAHAHAHA lika vindo som då;)
PUSS

Anonym sa...

Loijsan ;
aaahahahahha jaadu, jag kanske borde ha drämt till lite mer ordentligt me dörren så vidona åkt på rätt plats??
haha stackars dam då..

Anonym sa...

Loijsan ;
Vindona skulle det ju stå=)