onsdag 25 mars 2009

Dagen trista sjukhistoria=)


Att denna dagen har gått hyfsat fort är ett mirakel.. Men det e nog tack vare att Emmie har varit världens snällaste o lugnaste tös idag. Jag tror hon har känt på sig att mamma inte mår helt okej? Och stackars liten kan inte ens gråta för att rösten inte räcker till, så hes är hon.. Det är så jättesynd om henne men jag kan inte låta bli att tycka att hon låter hur söt som helst=)
Det som roat henne mest idag är när jag snytit mig 1511ggr ; Lika roligt varje gång! Hon skrattar helt hysteriskt åt det. Sen fick hon äta själv, men som ni ser på bilden försökte latkorven äta som en hund/katt först innan hon började plocka med de små knubbiga i skålen. *S*
Idag har jag tänkt så mkt som jag orkar och kom fram till att det verkligen är dagar som dessa som jag önskar att mina nära&kära fanns inom räckhåll.. När jag kanske skulle behöva dom lite xtra sådär.. Men nu är det som det är och hittills har jag fixat det här rätt så galant. Sen fick jag ju ett himla sött mess från lilla söta Annica som undrade om hon kunde hjälpa till på nå vis och om hon kunde komma förbi med våfflor imon. Sötnoooos! Sånt gör mej så glad så tack gumman! Och som jag sa så blir jag gärna bjuden på våfflor, när jag mår bättre, utan risk för att jag smittar dig lr Viggan med denna hemska hemska flunsa. För nu får det vara bra med sjukdomar! Herrejesus, hinner ju aldrig träffa några söta annars! Hur som, när Micke slutade jobbet handlade han febernedsättande o nässpray åt mej. Osså lite gott o vitaminer bästa killen! Jag tog medicin o sprayade i näsan o shiiiit jag trodde att ögonen skulle ploppa ut som det sved till.. Men värken försvann och jag jublade!! men det varade i 1,5tim och nu dunkar det igen buhuu! Så nu ska jag faktiskt bädda ner mej, för nattens feber är på god väg oxå.
Det var dagens sjukhistoria det. *S*
G´natt alla söta !

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej hjärtat..
Tack:) Krya på dig oxå hjärtat...
Det låter nästan som bihållsinflammation, om du har tryck ovanför ögat och huvudvärk...
Saknar dig , och pussa emmie ifrån mig..
Och hälsa Gubben oxå:)
Krya på er.
Love you
Puss puss johanna

Anonym sa...

Usch stackare!
Krya på dig, gumman...

Mitt liv i din vardag ! sa...

hej!

usch så jobbigt att behöva va sjuka=(
svarar på frågan här=) ja han äter ersättning fortfarande,han totalvägrar välling så de får bli de ist=)

krya på er!!=)

kram