måndag 23 mars 2009

Dubbelt upp


Jamenvisst blidde jag oxå smittad. Mår som zlatan här hemma.
Emmie somnade tidigt. Helt matt o dan lilla skruttan min... men nu snarkar hon så rofyllt=)
(Laddar inför natten igen??)
Klockan är redan efter sju o nu håller Micke på med käk till oss..
Blir onyttigt idag, pommes, bea och fläskkarré. Såhär sent!! Inte bra!
Sen senare är det ju BALLAR AV STÅL vilket vi inte får missa!
Lattjot !

Och ute snöar det!!! Fördjääävligt tråkigt! SOL vill vi ha!!!

Trots att jag är en sjukling o zchleten idag, så känns allt okej denna dagen, faktiskt. Skönt!
Känner mej piggare än på herrans många dagar, JUST NU! =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ibland får man slå till me lite gotta sent ju;) duktig man du har som står o kockar =)
Hoppas ni blir friska allihop snart!
saknar er!

Anonym sa...

ahahaha förresten så misstänkte ja dig när ja kollade på min sopkvast imorse;) haha!!
Ja du om de vore så att man hade råd o åka me volvobosse nånstan s lite längre så hade ja fixat de..men den drar ju fan som en svamp!! usch ne skit e de! Vi måste ha en ny bil som man har råd o åka me...så e de bara! Du vet hur de e de där!!

Anonym sa...

Stackars=( Hoppas verkligen ni mår bättre idag!
Ja det va verkligen en jätte mysig dag:) Nästa gång blir det badhuset. Jag tänker ha våtdräkt på mig;)

Älskar er!