måndag 30 mars 2009

Nu ska jag bli frisk iaf!




Joo det var la bra att jag tvingade mej till doktorn iaf!
Akut bihåleinflammation och en paj hals.

Så vila vila vila, penicilin 3ggr/dag och kortisonspray till näsan.

Så nu tänkte jag fasiken bli frisk.
Och kanske inte va envis som synden o söka hjälp tidigare nästa gång jag blir sjuk.. Höh!


Sötaste Annica&Viggo tittade snabbt förbi här idag med massa massa krya på sig dooodis i en fin påskpåse! Och jag blev så innerligt glad av att få se dom, även fast jag inte kunde kramas så mkt som jag ville. Och Emmie sken upp som en sol när hon såg dom. Underbara söta va ni gör oss glada! Puss!

1 kommentar:

Madeleine. sa...

Uscha då, ja du får verkligen krya på dig! Du lär behöva krafterna till den lilla i magen och till Ems, måste vara drygt att vara sjuk mitt uppe i det. Hoppas ni håller er friska efter det här. Kramar!